06 November, 2007

Leapsa

Am primit leapsa de la Sensless si acum tre sa scriu despre un erou de`al meu :-?.
Deci sa vedem:
Primul meu erou era o persoana de la care am invatat cat de frumoasa este viatza si cum trebuie sa pretuiesc fiecare clipa de fericire din aceasta viatza.
Acum persoana respectiva nu mai exista , desi imi doream mai mult ca niciodata sa ii multumesc pentru tot ce stiu si pentru faptul ca m`a adus aici unde sunt azi. Acum este sus in cer si vegheaza impreuna cu ceilalti ingeri la siguranta si norocul nostru.
Cel de`al doilea erou este persoana care mi`a transmis leapsa. Un suflet bun care mi`a fost alaturi in multe momente grele si cand credeam ca totul este facut in asa fel incat sa nu mai am parte de bucurii, lacrimii si sanatate.
Cu ocazia asta vreau sa`i multumesc si sa`i doresc toata fericirea din lume si sa aiba parte ce cele mai mari impliniri.

Leapsa merge mai departe la JR

No comments: