15 October, 2007

Daca as putea ...

Daca as putea sa fac parte din inima ta macar un minut, sa pot sa aflu daca esti alaturi de mine pe veci, as putea sa mor in pacea iubirii tale si daca tu ai putea sa patrunzi in inima mea, cea care exista numai pentru ca tu existi, nu cred ca ai mai putea pleca si vei ramane pe veci nemuritoare in cerul senin si plin de dragoste
Daca as putea sa imi pun o dorinta inainte sa plec din preajma ta iubito, sa plec acolo sus unde nu te-as pierde din privirea mea plina de iubire, ca in momentele in care tu, erai langa inima mea si imi alinai durerea si zambetul
De as putea sa retraiesc tot ce a fost frumos in aceasta dragoste as dori sa trec prin tot ce ai insemnat tu pentru mine, si rau si bun pentru a nu uita niciodata infatisarea ta si privirea ta.
Vreau sa stii ca din inima mea nu vei disparea niciodata si mai cred ca odata, macar odata te vei gandi si tu la sufletul meu si la tot ce tu insemni pentru mine , adica totul, adica mangaiere si sperante ( sperante ca te voi putea avea macar un minut la inima mea ).
Mai vreau sa spun ca iti doresc sa fi iubita tot atat de mult precum tin si ma gandesc eu la tine, poate chiar mai mult ... pentru ca meriti ...

No comments: