20 October, 2007

Iubeşte-mă o săptămână

Iubeşte-mă LUNI
… cu nemurire
să începi cu fericire
ziua să o porţi cu strălucire
să fii a mea iubire.

Iubeşte-mă MARŢI
…cu ardoare
să simţi al meu soare
atunci căldura să coboare
să simţi a mea sudoare

Iubeşte-mă MIERCURI
… cu sete
şi-n a ta cupă mă vei vedea
când lacrima-ţi va cădea
s-o sorbi cu sete, e a mea.

Iubeşte-mă JOI
… cu plăcere
să fie numai tăcere
să ne iubim până la coacere
să nu fie cale de întoarcere .

Iubeşte-mă VINERI
… cu pasiune
ca dragostea să tune
să fie muzică, să sune
căci e dragoste...pe bune.

Iubeşte-mă SÂMBĂTĂ
… cu disperare
să fie cald şi răcoare
să sădesc o floare
fiinţei mele iubitoare

Iubeşte-mă DUMINICĂ
… cu sufletul
căci vine sfârşitul
si se aproprie vântul
iar eu devin sfântul.

MAI IUBEŞTE-MĂ O SÂPTĂMÂNĂ
ÎNAINTE SĂ APUN ÎN ŢĂRÂNĂ.

No comments: