31 August, 2007

Cateva chestii din viata ...

Chiar de-ar fi sa mor ... eu niciodata nu ti-as face rau ... iar daca fericirea ta e in bratele lui, prefer sa plang eu decat sa te stiu suparata si departe de el ...

Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zambetul tau dulce ...

Imi este greu fara tine, dar tu mai avertizat ... deci nu am scuze ca m-am trezit din visul frumos in care TU si EU am fost ..., dar si asa tu ai ramas, esti si vei fi ..., visul frumos ce seara de seara mi`l voi aminti …

3 comments:

Sensless said...

m-ai lasat fara cuvinte... este superb, se vede ca este scris din inima... si atingi de fiecare data acest punct ... bravo :)

Anonymous said...

iar altii nu stiu cum sa reactioneze cand citesc asa ceva... probabil fiindca nu e corect fata de ei... sau ele...

CrazyMarius said...

In ce fel nu este corect fata de ei sau ele mai anonimule ?
Crezi ca viata a fost corecta cu mine sau cu alti ?