26 August, 2007

Pe valurile marii

    Cobori si inapoi nu te uita,
    Pe valurile marii pluteste dragostea mea,
    Inoata pan' la mal si-napoi nu te uita.
    La ceruri senine inaltate usor,
    Indeplineste-mi acest dor,
    In stelele albastre goleste-ti iubirea,
    Nu tine in tine decat fericirea.
    Nisipul pe plaja de il vei cauta,
    Acolo sunt eu in palma ta,
    Pe plaja intinsa ma vei gasi mereu,
    Unde este iubire, voi fi si eu.
    Ridica-te la nori, fa vantu sa sufle,
    Fa ca iubirea curata sa nu se uite,
    Toate acestea se-ntampla prin tine,
    Tu iubire esti TOTUL pentru mine

    4 comments:

    Sensless said...

    m-ai lasat fara grai, frumoasa poezie... ca si celelaltede altfel :) :P

    Sensless said...

    celelalte* .. emotiile astea :))

    CrazyMarius said...

    mersi frumos :P ... sper sa iti revina curand graiul :D ... nu vreau sa te am pe constiinta :*

    Anonymous said...

    cea mai frumoasa poezie...si mi se potriveste...deoarece si eu am trait aceasta poezie...iar dak tu ai trecut prin ceea ce descrii...iti doresc sa treci mai departe...k mie imi pare atat de rau dar nu pot sa imi mai traiesc viata asa cum faceam inainte...dar nu vreau sa mor....si intr-un fel ma bucur ca am intalnit o asemenea dragoste...