09 August, 2007

Nu mai astept.

De multe ori mi s-a intamplat sa stau si sa astept acea persoana pentru care ...
Sa pot striga in gura mare: Te iubesc, te doresc, te astept!
Anii au trecut intruna, iar eu m-am saturat sa tot astept...
Si mi-am dat seama ca nu este bine, trebuie sa caut si sa sper!
Am cautat in zadar, iar anii au trecut, am alergat si am obosit,
Dupa cate inimi am fugit, prea multe inimi am ranit...
Dar cu acea persoana nu m-am intalnit, dar nici n-o mai caut ca mult am suferit!

14 comments:

Sensless said...

Si daca nu vei alerga....vei astepta si nu vei avea niciun rezultat... trust me... i know, la un moment dat o sa cazi in depresie.. si e nashpa rau

Unknown said...

"It's dreams that keep our hearts alive". Asa ca nu renunta... pt ca altfel vei ajunge la un moment dat sa ai mai multe regrete decat impliniri.

Ah, si mult succes in lumea blog-ilor! ;))

CrazyMarius said...

Mersi de urari si la cate mai multe prostii scrise pe acest blog :D

Sensless said...

tztztztz.... plostioale ai? te tii de ele? :P

CrazyMarius said...

pai eu nu sunt un ingeras ... i`m crazy person :D

Sensless said...

yeah ... asha e me eingel :D

CrazyMarius said...

dap ... ingeras cu coarne si coada ... si cu 18 ani implinitii :))

Sensless said...

unde vezi tu coarne si coada? :O booouuuh.. ti-ar BCR-u :P

CrazyMarius said...

lasa ca le`am vazut eu cand a fost cazul ... si vezi ca am cont la alta banca :))

Sensless said...

hm ... nu ar fii corect sa le insir totusi pe toate.. si nu a fost vina mea.. am fost sub acoperire.. bestia de sisu a fost de vina .. :P

CrazyMarius said...

dap ... se accepta ... pentru ca stim ca sis`ul tau este un mic "devil" :D

Sensless said...

mic ... mare :D

Anda said...

DOH...va rog sa-mi recunoasteti meritele, da?!?

Anonymous said...

Nu esti singurul in situatia asta... suntem multi... asta este de fapt viata.
Trebuie sa stii ce sa cauti, cand sa cauti si unde sa cauti ca sa fii fericit. Dar ce este fericirea? Eu inca nu am reusit sa aflu... poate ca nici nu am cautat-o....
Timp mai am... zic eu :)
Sfat de la cineva care nu stie nici el: Nu mai cauta... o sa te gaseasca ea!